
Torsdag 27. mars inviterer vi alle seniorer til Datakafé på Gloppesenteret fra kl. 11:00 til 13:00.
Marit Kaupang Klewe fra DnB kommer til oss for å fortelle om:
- Daglig bankbruk
- Bank uten internett
- Digital identitet (BankID) og nettsikkerhet
Dersom du ikke har installert BankId på mobilen, eller du er usikker på hvordan du kommer i gang med å bruke appen, eller tror du at kodebrikken er sikrere enn BankId på mobilen? Da er dette anledningen for deg til å bli bedre kjent med digital sikkerhet og BankId.
Etter presentasjonen blir det en til en hjelp, kaffe, wienerstenger og tid til en hyggelig prat.
Vel møtt!
Styret
Ta gjerne med en venn, nabo, bekjent eller annen person som kan ha nytte av denne gjennomgangen.
