
Torsdag 24. april kl. 11.00 til 13.00 er vi igjen på plass med Datakafé på Gloppesenteret.
På forrige Datakafé hadde vi besøk av Larvik nærpoliti som ga oss eksempler på hvordan vi stadig er utsatt for svindelforsøk på nett og hvordan sikre oss mot det. Da passer det godt at vi følger opp dette et tema i samme gruppe: Tore Stordalen gir oss noen gode råd for en "Sikker netthandel". Har du den rette innsikten, skepsisen og digitale verktøy til å handle trygt på nettet?
Etter presentasjonen blir det anledning til å få datahjelp en til en, og vi serverer kaffe og wienerstenger.
Ta gjerne med en venn!
Vel møtt!
